• Katalog Produktów

    Rrozbudowany mechanizm zarządzania bazą produktów wraz z narzędziem prezentacji produktów oraz możliwością wysłania zapytania o produkt.
  • System lojalnościowy

    Mechanizm będzie poprawiał współpracę z partnerami będącymi głównie architektami, poprzez system wzajemnych relacji.
  • Program rabatowym

    System rabatowy będzie ściśle powiązany a zarazem zintegrowany z systemem lojalnościowym oraz bazą produktową dla stałych odbiorców.
  • Negocjacja cen

    Proponujemy mechanizmu, który pozwoli partnerom na negocjacje cen. Często partner zdaje sobie sprawę z tego ile dany produkt może kosztować przy większych zakupach.
  • Spedycja

    Proces przekazywania zamówionego towar partnerowi często stwarza wiele niepotrzebnych problemów, niż mogłoby się wydawać. System spedycyjny ułatwia do zadanie.

1. Katalog produktów

Proponujemy usprawnioną prezetnację oferty produktowej współpracującym z nim partnerom. Poprzez rozbudowany mechanizm zarządzania bazą produktów wraz z narzędziem prezentacji produktów oraz możliwością wysłania zapytania o produkt Korzyści:

  • lmporty/exporty ułatwią i zautomatyzują zarządzanie ofertą
  • Możliwość pobrania katalogu pełnej oferty poprawi promocję asortymentu Wnioskodawcy
  • Możliwość wysyłania zapytań o dany produkt poprawi kontakt z odbiorcą i umożliwi realizację zamówień, które na początku były odrzucane (przez partnerów)
  • Łatwy w obsłudze i znany z elektronicznych systemów obsługi mechanizm tworzenia koszyka zakupów pozwoli na usprawnienie procedury zamawiania 
  • Automatyczne powiadamianie o braku towaru pozwoli na efektywniejsze dbanie o stany magazynowe i wyrobienie marki Wnioskodawcy, jako partnera biznesowego u którego „wszystko na pewno jest" 
  • Promocje i oferty specjalne zachęca do częstszych transakcji 
  • Narzędzie zamawiania darmowych próbek pozwoli na podniesienie promocji produktów oferowanych przez Wnioskodawcę.

4. Wyceny

Moduł wycen indywidualnych umożliwia współpracującym partnerom następujące korzyści:

  • Partner nie musi się martwić o dostępność produktów.
  • Wyszukiwanie odpowiednich produktów leży po naszej stronie.
  • Gotowy projekt oferty wraz z wyceną trafia na Twoją skrzynkę mailową , w ten sposób oszczędzasz czas poświęcony na znajdywanie poszczególnych pozycji.

7. Finanse

Moduł też znacząco usprawni procesy rozliczeniowe. Dzięki integracji z pozostałymi modułami, umożliwami łatwe przypisanie każdego dokumentu rozliczeniowego do zamówienia, produktu, fakturyitp. Korzyści:

  • Zarządzanie procesami rozliczeniowymi.
  • Monitoring stanu należności izobowiązań.
  • Zwiększenie skuteczności obiegu dokumentów.

2. System lojalnościowy

 

Mechanizm ułatwia współpracę z Partnerami którzy chcą nawiązać z nami długofalową realcję. Znaczna część zamówień realizowanych przez nas pochodzi właśnie od pracowni projektowych i wykonaców, a zatem zachęcamy do jeszcze ściślejszej współpracy poprzez system lojalnościowy. Pojawi się jednocześnie na bieżąco motywacja do dalszych zakupów. Korzyści:

  • Partner będzie mógł zdobyć specjalne, stałe rabaty na cały asortyment.
  • Zwiększamy wzajemne zaangażowanie, tworząc żyjąca platformę B2B z możliwymi do dobioru punktami i nagrodami.
  • Partner będzie mógł zdobyć specjalne, stałe rabaty na cały asortyment 

5. Negocjacje

 

Mechanizm, który pozwola na negocjacje cen. Często nie zdjamy sobie sprawę z tego ile dany produkt może kosztować, bezpośrednio u producenta, ceny katalogowe umieszczone w ofercie mogę odstraszają od zakupu asortymentu w większej ilości. Stąd też proponujemy opcję negocjacji cen w module realizującym proces zamawiania produktów w innowacyjny i zachęcający sposób. Korzyści:

  • Łatwy dostęp do informacji dotyczących zamówienia (automatyczne informowanie drogą mailową, oraz opcja procentowego podglądu procesu realizacji zamówienia) 
  • Możliwość pobrania wszystkich niezbędnych dokumentów zamówieniowych, podpisanych elektronicznie przez naszą firmę
  • Tworzymy dodatkowy poziom dialogu między naszymi firmami
  • Umożliwiamy zamawianie próbek - większość biur architektonicznych nie uwzględnia w swoich projektach płytek, których próbek nie posiadają; dzięki modułowi będziesz mógł zarządzać posiadanymi próbkami i zamawiać nowe.

8. Generator

 

Mechanizm ten umożliwia automatyczne wygenerowanie oferty handlowej na produkty pochodzące z naszego asortymentu. Korzyści:

  • Partner będzie miał automatycznie naliczone bonusowe rabaty.
  • Automatyzacja procesu tworzenia oferty.
  • Skrócenie czasu obiegu infomracji - musimy jedynie sprawdzić Twoją ofertę przed akceptacją zamówienia, a nie tak jak budować całość oferty od początku.

3. Program rabatowy

System rabatowy jest ściśle powiązany a zarazem zintegrowany z systemem lojalnościowym oraz bazą produktową. System przeznaczony jest dla stałych odbiorców, współpracujących z nami na codzień. Korzyści:

  • Poprzez dodatkowe rabaty zachęcemy do większych i częstszych zakupów.
  • Mamy nadzieję że proponowana przez nas oferta rabatowa okaże się atrakcyjniejsze w porównaniu do konkurencji.

6. Spedycja

Proces Przekazvwania zamówionego towaru czesto stwarza wiele niepotrzebnych problemów, niż mogłoby się wydawać. Dlatego proponujmey specjalistyczny moduł poprawiający kwestię spedycji, którego celem jest głównie wyeliminowanie błędów popełnianych podczas wysyłki towaru. Korzyści:

  •  Automatyczne generowanie adresów odbiorców pozwoli na uniknięcie
  • Dzięki integracji z systemem firmy kurierskiej możliwa będzie automatyzacja procesu nadawania przesyłki, co wpłynie korzystnie na czas obsługi zamówienia
  • Pozwoli zaoszczędzić zasoby ludzkie Wnioskodawcy, przeznaczane na obsługę spedycji

 

9. Obsługa

Obsługa reklamacji zamówionego towaru jest jednym z priorytetowych działań dotyczących usprawnienia naszych procesów biznesowych. Aktualnie każda reklamacja jest bardzo problematyczna i wymaga zbyt dużych nakładów pracy z naszej strony. Proponując modułu obsługi reklamacji bezpośrednio w platformie B2B usprawniamy cały ten proces i sprawiamy, iż będzie on pól automatyczny. Funkcjonalności:

  • Możliwość zgłoszenia do reklamacji danego produktu, z danego zamówienia.
  • Opcja otrzymywania powiadomień o etapie realizacji reklamacji.
BAMIX Ceramika © ARCHIMATERIA 2015. Platforma B2B.
ul. Gabriela 4 01-347 Warszawa Polonia tel. +48 22 665 32 32 fax +48 22 637 85 80 e-mail: biuro@bamix.pl

           

Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: